Snoppglasögon????

Det har vart en bra dag trots att den bara bestått av arbete, Nu sitter jag och myser med tända ljus och 2 hälsotidningar :)

Saknar min familj! Jättemycket nu. Skulle verkligen vilja gå ut i skogen och plocka svamp, eller ta en kaffe på pappas altan. Eller varför inte en höstpromenad med svärmor!
Jaja det får vänta några veckor. Men desto roligare när man väl ses.

På måndag ska jag göra naglar. Vilket är bäst? Gele eller acryl? Det bör tilläggas att jag inte har några alls typ!

Här e en jättevacker bild på min mamma!



Och en inte allt för vacker bild på mig i alicante, haha fy vad jag skrattade(och mamma med)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gelé tror jag är bäst. dom håller bra och är tjocka :)

2010-09-06 @ 15:57:42
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

najsiga glassögon föresten hahaha

2010-09-06 @ 15:58:18
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0