SatsEnergy @ Gärdet

Vaknade tidigt imorse och åkte samtidigt som älsklingen min skulle till jobbet, han skjutsade mig till Malins frisör Linnéa vid drottninggatan. Åt min frukost där för att sedan med malin träna på hennes nya pass på gärdet SatsEnergy, riktigt bra träning. Jag fick min astma efter 20 min och de har jag inte haft på lääänge.

Efter det så åt vi lunch med hennes Chef Manne, världens godaste och onyttigaste haha. Sen blev det matkoma minst sagt,så nu e jag hemma och ligger i soffan och ser en film. Är helt slut. Jobbar även helgen så ville ta de lugnt ikväll fast att jag hade massa roliga erbjudanden för kvällen:( men de blir fler kvällar!

Köpte ett par jättefina skor från Ellos faktiskt, men de passade inte.. däremot inväntar jag en jacka från Asos :)

Åå jag har så mykt bilder jag vill dela med mig av sen i somras bland annat, jag tar några itaget i bloggen.
Igår kände ja mig mycket gladare då jag köpte massa saker från svanströms till nya jobbet =) eller nya arbetsplatsen ska jag väl säga och självklart i lila och rosa.

Älskar den här bilden!Rolig och fin! Är så kär i dig Andreas Ericson!


Kommentarer
Postat av: elly b

De va mig två söta määnsker!

2010-09-04 @ 06:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0