Nice day

Vaknade imorse och pallra mig iväg till SATS för ett svettigt satspowerstep pass! Det var jättebra verkligen och inte alls steppigt eller dansigt utan med skivstång, styrkeövningar etc. Det rekomenderar jag.

Ante kom och hämtade mig för att åka ut i skogen och gå, när vi väl var typ längst in i skogen så kom spöregnet, men vi gick tappert ändå nhelt dyngsura så vi klarade det och är ändå nöjda med tanke på omständigheterna.

Åå jag har fått förfrågan att blogga på en större site om lite annat och mer specifik inriktning så jag hoppas det blir av, säger inte mer än så. ;)

Ikväll ska jag till Tiffany och äta lite middag med tjejerna, ska bli mys. Igår blev de såå sent och var hur utmattad som helst annars hade jag även träffat Alin & gänget (alvin & gänget).

Igår hade jag och Ante fått paket att hämta ut på ICA från mamma.. ojoj vad spännande vad kunde det vara?
Ante fick en burk hårvax av hans favoritmärke med en lapp som de stod en fin hälsning till honom från svärmor =)
Och jag fick Schampo och balsam från Björn Axén, tvål,bodyloyion,hårspray,tofsar,hårnålar och ett litet brev. Tack bästa älskade mamma <3

Nu återstår vila på schemat sen iväg...


Åå om jag ändå kunde få vara såhär brun igen, nu är jag blekfis haha!

Kommentarer
Postat av: En tjej som faktiskt är hetero

Du är så SJUKT SNYGG!!!!!!!!!!!! Men samtidigt är du söt också! WOW! :)

2011-10-07 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0