2010-09-06

Äntligen känner jag mig lite kvinnligare haha, ja man gör faktiskt det när man gjort naglar. Det blev iallafall superfina och det ligger endast runt hörnet där jag bor vilket är perfekt.



Efter detta besök så packade jag träningsväskan och knallade till Globen för att köra ett hårt Bodypump pass. Efter det pratade jag lite me mina nya kollegor för att sedan ha ett möte me nya chefen. Kändes jättebra och jag är nöjd med arbetstiderna.

Jag kom hem och till min lycka hade jag då fått avin för att hämta min fina nya jacka från Asos som passade perfekt!Smart ide att göra en serie som heter Petite för oss lite kortare människor =)

Jag tog på mig träningskläderna och gav mig ute på en liten promenad då ringer Tiffany och jag mötte upp Tif, Emilie och Sara <3
Vi gick hem till mig och chilla. De blev några tårar och klumpar i magen då Sara berättade att hon fått reda på att en nära vän gått bort i hjärnblödning bara sådär.. i lördags :( Fy fan vad man tänker efter då hur frt allt kan gå utan förvarning! Usch! Man måste stanna upp och se och sluta älta saker som e oviktiga!!!



Det får mig att tänka 1 o 2 ggr på va som e viktigt i mitt liv och vad man faktiskt har. Jag har en underbar pojkvän, sambo och vän för livet! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer.Underbar är du! <3


Kommentarer
Postat av: Kassy

Guu.. vad fina naglar. Håller ju nästa på att bli som Foki... :)

2010-09-27 @ 19:56:29
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0