Willow Tree

Nu skriver jag, i know jag har inte tagit mej tid till att skriva. Men nu så.
Igår träffade jag Johan min härliga vän och tog en fika/lunch på Waynes coffe sveavägen. Alltid lika trevligt och roligt att ses och det var ju längesen sist.
Efter de var de jobb för hela slanten och Ante kom för att hämta upp mig på kvällen..

Nu imorse fick jag en avi att hämta ut ett paket på posten, de var från min kära mamma som hade skrivit ett jättefint brev och så fick jag en JÄTTEFIN present! Tack mamsen! Presenten var en liten figur i trä liknande material som serien heter willow tree eller något sånt tror jag, en liten flicka som håller i ett budskap-miss u! Fick även en liknande med ett annat budskap när Ante och jag förlovade oss! Tack mamma så mykt!=)



Jag var borta vid centrumet här och upptäckte då också att de har grönsaksstånd varje dag! Jag kommer alltid köpa frukt o grönt därifrån numera!Perfekt.

Satt i solen nu ett tag i parken-mysigt med kaffe! De var en liten söt pojke-malte och hans pappa vid sandlådan och lekte.. haha han käka sand och hade hela sandlådan för sig själv.. inte en kotte ute. stackarn.
Nehe nu ska jag snart åka in mot Hötorget. Kaffe och kessella till mellis sen börjar jag jobba

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0