Älskar er mina nära o kära!

Jag älskar när jag får positiv energi från vänner och familj! Tacksammare person finns inte nu!Jag kan knappt vänta heller till min kära syster Linda kommer och hälsar på mig här i sthlm, jag längtar även efter Amelia och elias mykt.

Ikväll nu ska jag spontant gå på Malin svedlings klass aerobic på Tule, jag längtar. Det ska bli riktigt roligt och jag behöver verkligen göra nått kul:) garska upp mig liksom ;) Jag stötte på söta Tiffany på hemvägen från stan förut, kul att se henne!

Jag pratade med min kära pappa i telefon idag åå vad jag tycker om han, jag önskar att jag tänkte mera som honom.. enkelt liksom!
Nu ska jag förbereda mig för ett svettigt pass :)

Snygg pose från mig va!



Kommentarer
Postat av: Linda lillfis

Till Erica storfis: Haha posen var bäst måste jag börja med xD Så där ska det se ut vettu erica, så man ska vara , lite knäpp så blir allt mkt roligare ;) Jag längtar massor nu, jobbigt att vänta, när ska vi ta det nu då liksom? :) Snart snart snart!!!! :D <3333 Puss, jag älskar dig bästa syster, bästa i hela världen! <3

2010-05-03 @ 19:48:52
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0