Underbar dag!

SUNSHINE! Så härligt. Imorse 04.30 var det jätteljust ute och jag som bara sovit 2 tim blev pigg direkt ändå:) Skönt! Solen gör mig så mycket gladare och framför allt nu när jag faktiskt bor i den bästa sommarstaden som jag inte upptäckt förräns nu, det finns så mycket möjligheter här.Kom gärna och hälsa på i sommar!!Nån sommarfest kan bli av ;)

Jag hade en bra dag på jobbet och sedan åt jag lite mellanmål när jag slutade och gick hela vägen hem.. det tar ca 1,10 tim men jag kunde inte powerwalka så fort då jag hade en väska på ryggen och de var typ 30 grader. Men träning fick jag ändå. Imorn ska jag på utbildning för reseptionsansvariga, det ska bli intressant. Börjar då 10.00 istället för 04.45 det gör inget hihi.

När jag kom hem åt jag knäckemackor med kokt ägg på, gick sen ut och satte oss i solen en stund. Vi gick och handlade mat och nu ska vi snart grilla! Mums.

Jag och Ante pratar nu jättemycket om att resa i vinter.. men vi vet inte riktigt destination. Vi får se hur det blir, de vore ju fantastiskt!

P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt gumman!!!!

Du är duktig du som promenerar hem efter morgonpasset! Det hade jag aldrig pallat!!



Massor av sommarkramar!

2010-05-17 @ 21:45:43
URL: http://www.caillagervide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0