Städa städa varje fredag å så varje jul, de tycker jag e kul....

Imorse när jag vaknade(vilket jag typ inte gjorde) var jag hur trött som helst, men tänk att de kan gå över så fort :) piffade mig och åkte till jobbet, när jag slutade så mötte jag upp min fina Emilie för att äta lunch. Det blev kungshallarna och thai för oss båda. Tog sen en mysfika i Gallerian. Är så glad för mina fina vänner ,Emilie du e en klippa!! Så kom jag hem nu och började direkt att städa. Första vika ihop all tvätt som bara det tog en 30 min, sedan byta lakan och alla sovkläder påslakan till 3 täcken e inte kul att byta.. men såå skönt att lägga sig i en nybäddad säng!
Plockade ur och in i diskmaskinen-damma av allt-skura toaletten och handfatet.. sen ska jag bara dammsuga:) Så skönt efteråt!
Ikväll blir de bara tv tittande och egentid. Imorn kommer min kära mamma på besök och vi ska gå på stan, shoppa och mysa!! Jag längtar verkligen.


en fin bild på Emilie  & Emma



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0