Sommar

Igår var det sommar! Alltså verkligen, dagen var helt underbar igår jag träffade 2 av mina kära nämligen Linda(min syster) och Emilie (en av mina bästa vänner) kan det bli bättre? Ja det var ju sol också :)
Min syster var här med sin klass och hittade på en massor av aktiviteter så då hade hon "egen tid" i ca 2-3 tim då jag träffade henne. Vi åt lunch och tittade på skor, det absolut roligaste var att se henne men nästa gång hinner vi umgås lite mer när hon e här.

Efter det så åkte jag till uteserveringen snaps som ligger på Medis på söder. Världens jäkla uteservering där typ alla sitter på sommaren, hur trevligt som helst! Där träffade jag Emilie och hennes jobbarkompisar, vi satt och glassade i solen och efter det gick vi till Vapiano i gamla stan som för de första e mitt absoluta favoritställe! Jag åt en pasta som kunde vart godare men men :) Jag var nöjd att få träffa mina pärlor!






Puss o Gull


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vilka fina bilder på oss :) längtar redan till nästa gång. jag blir så glad när jag får va med dig min bästaste o älskade syrra :) pusspådig, ses snart! <3

2010-05-23 @ 11:35:09
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0