Äntligen på bättringsvägen..

Japp, haft maginfluensa..helt otroligt har det varit. Det började lördag natt och sen var jag soffliggande heela söndagen fram och tillbaka från toan och jag kan säga att jag satt på toan samtidigt som jag hade hinken i handen.. FY och BLÄ! Hade 39 graders feber huvudvärk och jag trodde jag skulle dö. Å min stackars mamma som var här på besök o vi som skulle ha de så kul, fick sitta på soffkanten hela söndagen och glo på tv.. men vi hade de så mysigt som vi kunde :)
Nu har jag ont när jag sväljer i halsen men de andra är över tack o lov, jag kan till o med äta Wihoo. Så jag ska nu äta äpplepaj a la ante.

Imorn blir de att gå till jobbet igen, skönt att va tbx.

Nu ska jag mysa med älsklingen och passa på att njuta av att titta på han och pussa honom :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0