After work med Räksmörgås och kaffe...

After work med älskade Emilie och Emma.. Emma kom till mitt jobb när jag piffade mig lite. Hon var frustrerad då hon precis fått reda på att hon och Emilie ska uppträda imorn för första gången själva utan en tredje medlem. Jag VET att de kommer gå såå bra då jag var deras publik nu på genrepet på Le Cafe haha:) De stod och sjöng och övade Michael Jackson medley för mig superbra verkligen inga problem imorn!!!Vackra röster vackra tjejer, de kan inte gå snett! :)

Jag after woekade med en räksmörgås och en kopp kaffe medans de andra brudarna drack vin och åt sallad.
Så nu e jag hemma hos mina kära och vi ska bara ta det lugnt och mysa! Jag funderar på att gå en liten promenad fast klockan e ju ganska mycket.. men fortfarande ljust.

Nu är de helg och jag ska verkligen njuta av det! Nu-isglass P&K

 
Me and my favo Jojo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0