Bilder, Nya!! 100311

Jag sitter nu i soffan, har precis ätit, tänt ljus överallt och duschat. Så skönt att bara vara!
Den här veckan har inte vart så rolig, usch hatar när de går snett och inget flyter liksom gillar inte att vara på dåligt humör. Men nu e jag ledig imorn sen i helgen kommer jag att vara happy igen de har jag bestämt hehe.
Min bästaste Johan på jobbet ska ju sluta nu snart med vilket kommer bli så tomt:( men nått som e roligt e ju att jag blir RA för en tid.

Min kära mamma var här fredag-söndag förra helgen och det var helt fantastiskt underbart! Bästa på länge som hänt mig faktiskt. Vi åkte skridskor i Kungsträdgården, åt på Vapiano i både gamla stan och sture. Lördagen var det Tacos och melodifestivalen.. söndagen gick vi av vid Medborgarplatsen och gick o strosade lite i affärerna på söder sen gick vi heela vägen in mot stan. skönt var de för solen kom då för första gången på 100 år. Lördagen var vi ju på stan hela dagen och mamma skämde bort oss, vi fick  bland annatn världens finaste lampa  designad av per gessles fru.



Vi fick även lite kuddar och ljus så de blev mer mysstämning här hemma, Tack bästa mor!

Älsklingen in action


HJÄLP!

Jag har aldrig i mitt liv kunnat åka skridskor, och jag har nån jävla inbyggd tjutreflex varje gång ja ramlar till eller vinglar på skrillerna så underläppen darrar och ja är nära till tårar.. stackars lilla mkig vad läskigt! hahah

Nöjd efteråt att jag iallafall vågade mig ut på den livsfarliga isen=) Ps. kolla bakgrunden bara barn haha ds.

Så de var en härlig helg! Nu i helgen jobbar jag däremot men de kan ju bli härligt de me så inte för den delen.

P&K


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaha kul roligt....



Tack själva, det va såååå mysigt o jag trivs verkligen tillsammans med ER.



Längtar redan till nästa gång:-)



Puss puss

2010-03-12 @ 08:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0