Trevlig kväll på Wallmans

Igår var det en helt fantastisk kväll, Ante och jag var bjudna hem till Johan och Gabbe i Hammarby sjöstad på plockmat och bubbel! Det var hur trevligt och gott som helst och jag tror vi alla hade en härlig stund. Jag blev mållös när jag såg den fina lägenheten med bra utsikt och snygg inredning, jättefint verkligen.

Vid sjutiden tog vi en taxi till Wallmans för att se en show, vi skulle egentligen bara stått vid baren och kikat men då Johan och Gabbe kände servitören fick vi bästa platserna och 3 rätters middag med, snäll snäll servitör;)

De var show med ABBA medley bland annat. En rolig kommentar på en tjej med en aning putande mage utspelar sig:
 - Hon e gravid va, säger Johan och tittar på Gabbe
- Nej hon har nog bara mjölkmage, utbrister jag mitt i tystnaden då pianisten avslutar sitt lilla stycke, bra där=)

Det var en underbar kväll med ett sällskap som inte kunde blivit bättre!



Idag har det varit en jobbardag för min del och även imorn jag har styrt och ställt och flyttat om , har vart en rolig dag! Nu är det melodifestivalen som jag ska se här hemma i min ensamhet då Ante är iväg hos Mange ikväll :)

Hörs senare Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0