Träningsfest på jobbet idag!

Grymt bra dag på jobbet idag! Vi har nämligen haft en såkallad träningsfest hos oss! De var sampling av Vitaminwater( vilket såklart gick hem då gratis är gott) Visage hudvård var inne i damernas och körde ansiktsmassage och behandlingar så fick medlemmarna även goodiebags, de va ca 4 hudterapeuter så de var jätte bra, sen Jojos bror som DJ  grymt bra musik som även jag och Ante tränade till:) Och rehabkonsultationer..
Camilla hade en egen tradition som hon hittat på(anser jag haha) Trandagen! alltså en tradition där tranorna mellanlandar med godis innan de flyger hit nu på vintern.. förtsod sådär halvbra men hon bjöd alltså våra members på GODIS!!!

Lite bilder från eftermiddagen.



Mina härliga kollegor! Paul hade också en föreläsning som hade vart grym!
Imorn bär de av till Norrpan, fick ett samtal förut att min mormor ramlat och brutit lårbenshalsen :( men de var inte livshotande som ja faktiskt trodde först då hon inte e så stark.. men de va ok,. skönt!
Tränat idag och är såå stolt över mig själv, 3 styrkepass hittills denna vecka wiihoo.

Nu ska ja duscha!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0