Thoughts

Sitter och tittar på sveriges värsta bilförare, roligt ju! Har ni sett det? Jag såg förra säsongen med som var snäppet vassare.
Tur att jag kan köra bra iallafall haha, de tvivlar man ju inte direkt på när man ser detta.

Kom hem förut och träffade min älskling men nu e han hos Lund och ser på nån match. Så jag har sovit i nästan 1,5h och vaknade nyss. Så snart blir de att sova för natten också :) Jag tycker det är superskönt att ta det lugnt när jag öppnar såhär 3 dagar i sträck, mitt nästa schema som börjar nästa vecka är bättre då jag öppnar må, tis thats it. Så har jag liksom alltid dom tiderna.. skönt då man som ra har mest att göra dessa 2 dagar.
Lite nervös e jag men inte för att ta själva tjänsten på måndag utan mer för att jag ogillar stora förändringar alltför mykt. Borde nog inte skriva hur man känner på det sättet jag gör i en blogg, men så e det. Jag tror inte jag e unik på den biten ändå och de e ju ingen stor grej, många som känner så me förändringar. Men de eklart man undrar och analyserar då vi ska få in en ny som kommer jobba sida vid sida me mig som ja inte ens mött än. Och även en ny timmis. Blir kul ändå:)


Min träning har verkligen kommit av sig den här veckan så imorn kör jag:) Och får hoppas på soool i helgen så man kan gå prommisar med Ante. Ska ju även träffa hans morbror och kusin som kommer hit på lördag!

Nu blir de att fixa mackor inför imorn, sen läsa och sova!

Puss o Kram

 
Bjuder på en glad utgångsbild på mig och Emilie för en tid sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0