Saknad!!-Johan

Onsdagen avklarad, oj vad dagarna rusar förbi som jag alltid säger. Imorn blir det träning efter jobbet med min Ante sen hem och packa Norrköpingsväskan!
Jag ska nämligen hem i helgen och även fira min far lite grann, vi är inte hemma när han fyller då han och Ante fyller samma dag 4 april och då är vi i fjällen.

Jag saknar JOHAN på jobbet nått så enormt, tänkte att så farligt skulle de väl inte bli då vi ändå kommer att ses privat men huu vad tråkigt det känns! Vi har bara känt varandra i ca 2-3 månader och ändå skar det i hjärtat när han slutade!!!! Men snart så blir de en middag hemma hos mig och Ante  som jag verkligen ser fram emot:)



På inspirationskvällen


Gabbe & Johan på Wallmans

Åå jag längtar tills på fredag då jag ska ut och gå i den härliga sköna vackra solen som jag har beställt :) Jag ska gå runt strömmen!!!
Livsglädje är verkligen solen och ljuset det känns som man saknat de så mycket så.
Nu blir de att sova

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0