Känslomässig

Känner mig allmänt känslomässig idag, kan det bero på att de är en tid alla kvinnor har en gång i månaden? I guess(and i hope)

I dom fallen känner jag mig glad och ledsen på samma gång men även orolig och lite ångestladdad. Trött och lite down men så kan de vända till att jag är glad och tar saker lätt. Mycket förändringar gör mig lite stressad.. tappar liksom kontrollen, kontrollen som igentligen bara e en inbillning som aldrig ens funnits. Kontroll är bara ett ord som vi vissa tror att man kan ha vilket e helt fel. Här och nu de är det enda rätta!

Nu är det redan torsdag imorn, känns som att tiden springer iväg. Jag gillar det än så länge då jag och Ante ska till Loftsdalen över påsk och åka skidor med hans pappa plus familj. Jag ska gå privatlektion och hyra utrustning, det lär väl bli dubbla hjälmar :)

Så nu har jag vilat, har precis fått ett pass idag av antes PT Paul. Jättesnällt och ett program jag verkligen kan och kommer köra själv! Nu kan jag inte skylla på gruppträningen längre.

2 dagar kvar sen helg, hoppas på fint väder så man kan vara ute. Får verkligen vårkänslor och jag har vart ute mån-tisdag och gått promenad längs vattnet. Imorn blir de träning me Annelie på jobbet då jävlar:) blir kul!

P&K


Kommentarer
Postat av: ante

love you!! Puss

2010-03-17 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0