PICS

Jag är inte den kvickaste vad gäller att uppdatera min blogg, ett inlägg om dagen skulle väl iallafall kunna klämmas in? Jag har iaf bestämt mig för att bjuda på massa bilder i detta inlägg, kul va ;)
Veckan har hittills vart omtumlande, just det nu slog det mig.. jag grät på jobbet idag.. ojoj tänker ni och detsamma tänker jag! Fick en rejäl utskällning som bara var grädden på moset så rann min bägare över och jag tjuter då för att jag är frustrerad inte direkt ledsen. Men vad fort de gick över då ja knappt kom ihåg de nu ju bra förnekelse där;)

Nu sitter jag hemma i min sköna soffa och ska avnjuta en skön kväll i vetskapen om att jag faktiskt fåår sova ut imorn yeey!

Now Pics!





P&K


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får inte låta sånt komma åt dig...då kommer du aldrig att orka..

Tänk att han skäller inte på dig, han skäller på SATS!

Kram!!

2010-03-23 @ 21:31:44
URL: http://www.camillagervide.com
Postat av: Johan

Utskällning?! INTE Okej. Hmpf, hoppas nya Johan håller "Johan-fanan" högt o kom till din undsättning.



Stora kramar till bästa Erica!

2010-03-24 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0