Jag kan ju laga mat... ibland!

Jag har insett att måndag-tisdag springer iväg så fort så fort. Men jag gillar det måste jag säga för tidigare började jag inte förrän 14 på måndagar och stängde kl 22 och då var det långa långa dagar. Jag har ju nu jobbat ca 1,5 vecka som RA och jag tycker att de känns roligt och utvecklande att få lite mer ansvar och få vara med att diskutera om saker hit och dit:) Jag kommer att ha ansvar och vara RA tills den dag då Camilla är tillbaka på sin tjänst igen. Så dittills kommer det vara en erfarenhet och utvecklande som bara den!

När jag kom hem var jag inte lika trött som jag faktiskt trodde att jag skulle vara, så jag började tvätta, plocka ordning, dammsuga och till och med laga mat KORS I TAKET de blev inget skit heller utan en god nudel/kycklingwok med
-Kyckling strimlor
-Rödlök & Vitlök
-Kryddor och grön currypasta(thai)
-Färsk paprika
-Färska sugarsnaps
-En burk thaigrönsaker
-Fullkornsnudlar
Blanda ihop och Woila.. en god het rätt. Nöjd.

Åå jag måste ju säga till er att gå in och rösta på min kära vän Emilie och även Emmas nya låt Psycho http://www.metroonstage.com/artist/sheelah


Jag har shoppat förresten.. inget dyrt men supersnygga tröjor som man knyter i midjan! Från Bik Bok till och med.
Jag tror jag är sämst på att ta bilder, iallafall att lägga ut.

Nu ska jag färga mitt hår, förresten så har jag blivit mer tunnhårig är jag rädd, vad gör jag??? Hjälp tack.


Jag innan jobb, fina magrutor jag har va?(nästa bild i sommar så är de rutor ;) haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0