hoho

I am alive...

Ja vad har hänt? Jag har bestämt mig att inte älta och ta upp gammalt men ett par saker som hänt sen sist är te.x att Elin min kära vän har kommit hem från sin långa långa resa! Äntligen!
Ann har tagit examen i systemutveckling och jag och Elin var där för att fira henne.
Jag har jobbat, jobbat.. och imorn ska jag utbilda i ett nytt system vilket jag är lite nojjig över att missa något.

Saker som kommer hända är att snart är det semester och jag kan knappt berga mig!!!!!! Jag är såååå värd det nu! Och jag behöver det nått så enormt... stressen har fan tagit över mitt liv ett tag där hehe shit, men nu är de lugnt.. när allt är på plats men de tar ju alltid sin tid liksom att inta en ny roll.

Jag och min mamma ska åka till Alicante :) jag har endast rest en gång med henne och familj när jag var 6 år så de blir härligt! Jag längtar verkligen

Idag var en stressig men rolig dag på jobbet och dessa 2 och jag(som typ var de enda på centret) har fått mig att skratta gott idag=)


Andreas & Jannica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0