Firande!

Jag var ledig tors och fredag för att fira min syster Lindas student. Så torsdagen spenderades först på kungsgårdskolan för att se hennes utspring, sen hem till hennes pappa på firande dit även min moster, kusin och mormor kom som jag typ aldrig träffar så det var jätte kul!
Fredagsdagen gick jag på stan och shoppade 2 tröjor, fikade på knäppingsborg med Ante och sen på kvällen firade jag Anna på grand hotel tillsammans med Carro och Linnea, hur trevligt som helst.
Lördagen spenderades på stan en sväng för att fika me malin o Elin o Ante.. annars en lugn kväll.
Idag redan söndag åkte vi hem igen till sthlm.

Varit en skön helg men min syster och mamma är superduper sjuka i luftrörsinlammation och hostar absolut hela tiden, så stackars Linda som var helt förstörd på sin student då hon var helt sjuk.

Imorn börjar v 24 och tiden rusar iväg! Men nu vill jag ha semester så dessa veckor får gärna rusa iväg:)
Nu är det ioförsig säkert lugnare på jobbet och jag har förberett saker och äntligen kommit på plats känns det som, de tar ett tag att komma in i sin roll som jag tidigare skrivit, men snart är jag där...
Nu ska vi laga nyttig mat inför veckan och det blir garanterat träning!

P&K


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va synd att vi var sjuka i helgen nu när ni var här, det blev liksom inte så mycket mys då.Hoppas verkligen inte ni blev smittade. Men vi får ta igen det v 29, för då blir det mys en hel vecka, altså jag längtar verkligen tills då. Det ska bli så mysigt:-)

Älskar dig, Pusselipuss / Mamsen

2010-06-14 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0