Santorini imorn

Jag är såå glad! Ante och jag har bokat resa tills imorn, Santorini. Det är hur fint som helst där. Vi har tagit ospec men det kommer säkert bli jättebra.
Så kl 15.10 går planet från Arlanda så de e perfekt.

Igår var jag Emilie, Tiffany, Camilla och Neo i Flatenbadet de var hur skönt som helst, Emilie hade bil med så därför kunde vi åka dit. Jag har badat 2ggr i sjö denna sommar och tyckt om det. Tidigare år har jag vart ännu mer badkruka.
Så sommaren har vart awesome hittills och jag har umgåtts med mina fina!! :)

Idag träffade jag Alin och vi satt i Humlan i ca 1,5h och drack en god smoothie och åt ananas, sen gick vi på stan, åt lunch hemma hos henne och efter det mötte jag upp älsklingen vid stureplan för att gå till NK och han köpte ett par asläckra solglasögon från Gucci.

Gucci Sunglasses - Gucci GG 1622S 791

Jag fick ett par också fast inte likadana och inte Gucci utan Rayban, jätte läckra :) vad tycker ni?
Ray Ban Sunglasses - Ray Ban RB3016 Clubmaster 90158 
Fast mina e brunmellerade och snyggare.

Nu har vi snart packat klart inför imorn. Vi tar det sista innan vi åker. imorn blir det upp kl 07.30 !

Ha en skön vecka P&K

Kommentarer
Postat av: Bettina

Nr 1

2010-07-29 @ 19:10:17
URL: http://shockvalue.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: tyst på dig erica, du bloggar inte ens ;);)

2010-08-21 @ 22:02:47
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0