Utgång med tjejerna!

Igår var det en superbra dag och inte minst kväll! Jag tränade först på dagen och solade lite grann, tog det lugnt för att sedan piffa mig inför utekvällen med Emilie, Emma,Tiffany,Sara,Camilla och Elin. Först möttes vi upp på Ö-malmstorg för att gå till ett litet hak heter det. Jättetrevligt och mysigt ställe.



Emma beställde en varm Mojito, har aldrig sett eller hört talats om det förr så det var intressant:)
Sedan gick vi till Sturecompaniet vilket var roligt att dansa men när vi först kom dit så var det sådan kö till garderoben att v i bar med oss våra jackor istället. Jag bör inte säga det här men DJ:n var såå dålig, det var hack och dåliga mixar och övergångar haha. Men vi körde på:)

En helt lyckad kväll iallafall med underbart sällskap!Puss på er!

Nu blir det att äta lunch sen iväg och träna på Medis. Tjing

Sturecompaniet


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin header du har fått till!

Såg att du hade skrivit på facebook, men du hann logg ut innan jag hann svara. Hur trivs ni i sthml? Kan du inte visa lite mer bilder på lägenheten? :) Kram

2010-01-10 @ 18:43:13
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja det låter roligt, det gör vi gärna. Vi är nästan i ordning, men det är lite kvar. Det tar ett tag att komma på hur man vill ha det känner jag. Kram

2010-01-10 @ 19:55:02
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0