Norrköping, Sova, Bussjävel....

Hej där, jag ber er alla läsare om ursäkt för sen update!

Igår var jag hemma över dagen i Norrköping och tänkte att jag skulle åka hem med bussen som gick 20.40 för att då hade jag vart hemma ca 23 och då får jag ändå sova 5 timmar innan jkag ska öppna på jobbet idag! Men icke så blev fallet.. bussfan var nämligen försenad över 1 timme och när jag väl anländer till Stockholm och tar taxi hem såär klockan ca 01.00 innan jag är i säng. Sov hur dåligt som helst och jag ville typ dö när klockan ringde vackert 03.55 Men väl uppe så sminkade jag mig och vart ganska pigg ändå vilket var så skönt.. så på jobbet hade jag ändå nån slags överenergi och skyltade om dockor, fyllde på Nikeshoppen, fixade och donade med förberedelser inför helgen, städa lite i förrådet  så jag höll igång gansak bra ända tills jag slutade kl 10.00. Micke en PT på jobbet hjälpte mig att göra ett program i gymmet. Mage och rygg främst vilket jag tycker om! Hatar att köra ben.. den träningen får jag ändå i Bodypump och Satscorepuls!

Älsklingen kom och körde PT med Paul idag och efter det gick vi tillsammans och åt på thai(inget friterat dock vi tänker bra nu) Sen köpte vi ett coolt duschdraperi och jag begav mig hem för att sooova! Så jag handlade 2 kassar mat fixade lite hemma sen sov jag 3 timmar!! Imorn blir det Kinesis...minst..

Fick även lite plagg av min kmära mor till moulin Rouge temat på inspirationskvällen, så de blev nog nice.. så ni andra som ska ha billiga moulin rouge grejer finns de rea på lindex:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0