Never to late for comeback!

Jag vet, hur längesen som helst sen jag skrev ett par rader här, men ni vet.. mycket att stå i plus att våran usla nya kamera ville jag ju inte ta några bilder med, men nu e den utbytt så nu har jag massa fina bilder att bjuda på:)
Jul och nyår är avklarat och det har vart en fantastisk avslutning på 2009. Nu börjar mitt träningsår och jag ser fram emot det!Jag har det dock inte som ett nyårslöfte att träna utan jag vill det och behöver det.

 

  

Nyåret firades först hemma hos Alin på fördrink sedan vidare till restaurang SMAK där de blev 7 rätters. Därefter fortsatte kvällen på Solidaritet vilket var hur kul som helst kom hem typ 04,30. Vi var 20 st i sällskapet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0