Monday

Sitter vid köksbordet, gick upp för inte allt för längesen men är ändå trött, vart sent igår och min träningsvärk e enorm.Men de e skönt för då känns det att man e igång med träningen.

Nu ska jag äta snart, sen ska jag ringa ett samtal och hoppas på svar.. kan bli att jag åker till Norrköping bara över dagen på onsdag. Min lediga dag:)

De är strålande solsken ute och snön ligger så fin, kanske blir en liten promenad innan jag beger mig till jobbet . Är inte helt fel.



Å vad jag saknar Norrpan! Det tar ett tag att vänja sig, jag har ju ändå genomgått en stor förändring i livet. Men vem vet, de kanske inte e för evigt ja bor här. Och den känslan att kunna välja e guld för mig!

Fick precis besked att jag kommer att åka till Norrköping på ons dag! Jag är ledig då och har ett ärende.

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Sota du vad fin du ar!

2010-01-18 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0