Jag e grym!

Jag öppnade imorse på jobbet vilket gick fantastiskt bra. Vissa dagar e lättare att gå upp än andra och jag gillar när saker flyter och alla e glada..
Efter att jag jobbat till blygsamma 10.00 gick jag till Sats Regeringsgatan och körde Afro och direkt efter det en satscorepulse. Jag kan säga det att den sistnämnda klassen är grym och såå bra träning!!



Efteråt gick jag förbi Ica och inhandlade det nödvändigaste åkte hem och duscha sen har jag legat och kollat på tv och vilat hela eftermiddagen typ, det behövdes.

Nu väntar jag på min käresta, vi ska äta nån kvällsmat och så imorn ska vi upp skapligt och iväg på äventyr hihi. Ante kör PT med Paul imorn när jag ska köra antingen Kinesis eller satscorepulse.

När jag väl står där på en klass och tränar och ser mig själv extremt otränad då får jag först lite småångest sen blir jag såå taggad att för en gångs skull komma i form långsiktigt! Jag har ju liksom vart en dansare i små små nätta kläder och nu är de låångt ifrån den formen kan jag säga:)



En fin bild på mamma, mig och Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0