Helg!

Har vart och tränat på Hötorget i morse, körde Dansaerobic med Josefin Lilja, hon var grym och musiken hur bra som helst!!
Jag var såå svettig, men det är så det ska vara:)
Ante körde sitt pass i gymet och han var grym som vanligt! Det känns så underbart att träna! Inte alltid ska jag väl vara ärlig och säga, jag hatar nämligen när de är jobbigt på "fel sätt" benböj och utfall blir jag bara irriterad när jag måste köra för jag får ont, darrar, och så är de allmänt trist att göra. Därför e jag såå glad att de finns danspass att bryta av med!

Så nu ligger vi i soffan och gör inget, så skönt med sådana helger där inget är planerat eller MÅSTE fixas.. de e klart de finns saker att fixa oxh styra med hemma hos oss verkligen.. gardiner kuddar etc men nu tillåter inte min plånbok de iaf så då blir de lugna puckar vilket e såå välbehövligt med.

Imorn blir de nog ett step-pass på globen, sweet;)



Inte min kopp te!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0