Gonatt


Gonatt kära vänner, nu e jag hur trött som helst och ska upp skapligt tidigt imorn för att åka till norrk över dagen. Har vart en såå stressig dag idag på jobbet fast på ett bra sätt:)

Körde aerobic idag innan jobbet, och jag e sjukt stolt över mig själv!! Nu har jag verkligen kommit igång och de e inte bara som jag säger utan de känns att jag  verkligen vill! Jag har ju ett mål att nå vilket säkert gör de hela enklare.. bara man hittar en träning som e rolig och passar dig så vill man träna, så fungerar iallafall jag.

Gott folk. Later!



En söt bild på antes lilla systeryster Tuwa o mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar den där bilden på dig.. himla fint sminkad! :)

2010-01-14 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0