God mat, träning och blaj blaj

Idag är det en skön och behövlig vilodag, men inte från träningen.. nejdå kl 11.00 var Ante i fullgång med sin PT Paul medan jag gick 11.30 på Kinesis.. grymt bra och jobbig träning, jag kan säga att man jobbade verkligen igenom hela kroppen. Testa det! Är verkligen taggad till att träna nu, minst 3ggr i veckan är målet och skippa skräpmat o godis.

Ikväll är det Lets Dance vilket ska bli kul att se! Sen jobbar jag helgen så imorn kväll blir de tjejmys hos Emilie och Tiffa.. blir nog bara vi tre.
Jag måste berätta om en matupplevelse utöver det vanliga och ändå nyttig.
Ni vet när man är sådär superhungrig och man vill äta nått foort(så hungrig var jag)
Ante lagade rotfrukter,lök i ugn stekt fisk(vit fisk) en god sallad med avocado rostade pumpakärnor o pinjenötter och världens godaste kalla sås med äpple, dill, lök i. Tack älskling!!!!

Pratade med Anna igår med haha hon är såå rolig jag skrattar jämt när jag hör hennes röst vi har verkligen en sån humor tillsammans som e sjukt rolig tycker vi iaf=) Hon har vart i Thailand och fått en pinne genom nageln o tån så hon fick operera där..hemskt men rolig berättelse om sjukan osv hah.



Jag är seg och ska nu inta soffläge, liggande position  alltså.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0