Fika på Mocco

Idag har de vart en härlig söndag, det blev ingen träning men det gör inget.. det tar jag igen i veckan.
Istället så blev de att möta upp Viktoria på stan för att sedan hitta på nått kul att göra. Först ville vi ha dansat i en sal på hötorget men de fanns inga lediga. Vi pratade också om att åka till Djurdården och gå en promenad där vilket hade vart härligt så länge det var sol men den försvann ju innan vi ens hade mötts. Så hon drog med mig till ett jättemysigt fik som heter Mocco. Hur gor kanelbulle som helst och vi satt i timmar, jättetrevligt och roligt! Hon e verkligen en go och glad tjej vilket jag gillar:)

Så nu har Ante och jag vart och handlat lite till kvällen och nu blir det blåsningen på tv. Veckan ser ut som sådan att jobba må tis sen ledig hela onsdagen då jag åker till Norrpan:) Öppnar torsdag och ska direkt efter när jag slutar ha en genomgång i gymmet och få ett program av en PT på jobbet, så de e snällt! Så jag inte kan skylla på att jag jobbar då alla klasser är..så jag alltså kan träna oavsett.

I veckan nu måste jag hitta nått att ha på mig på inspirationsdagen med jobbet, de e nämligen tema Moulin rouge.. Yes=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0