En helt vanlig dag...

Idag har jag jobbat stängning vilket självklart gått bra. Träffade på söta Victoria Björnsdotter som bjöd mig på Drinkbjudning på Magenta på fredag. Hela övervåningen e endast de bjudna tjejerna. Så de vill jag så gärna gå på men jobbar helgen så går jag så blir det lugnt.

Jag måste verkligen färga min utväxt den e brutal, men vem bryr sig förutom jag? alla.. haha.
Min Anna e nu hemma från en hoppas jag härlig Thailandresa med sin riddare:) e så glad för hennes skull men ledsen för min egen hehe då jag avundas som fan.
Jag längtar såå efter sommaren att det är helt sjukt. Skönt det skulle vara att ligga och sola i parken här vid oss eller steka hemma i norrpan med anna (nämligen de vi lever för) hela dagar! Snart e ju sommaren här fortare än vad man tror!



Ska bli mys att träffa mor på onsdag då jag åker med bussen till Norrköping för en snabb visit. Hoppas min sis e hemma också. Önskar jag hann träffa pappa snart med men de får bli nästa gång i februari saknar ju mina småsyskon med.

Nu ska jag sova lite. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0