Ante-Min Andra Hälft

Det här inlägget är tillägnat min pojkvän och sambo Ante!
Vi har nu varit tillsammans i ca 8år och det har aldrig varit så bra mellan oss som det är just nu. Han är en person som är så unik och fantastisk på så många sätt. Han är världens bästa lyssnare, han ställer alltid upp och han är klok och omtänksam. Hans humor är det bästa jag vet och han kan verkligen få mig att skratta så jag tjuter. Han har det största hjärtat i världen och är en person som inte går att ogilla. Han är omtyckt av de flesta och jag förstår verkligen varför! Under alla dessa år så har han stöttat mig så mycket i jobbiga stunder och funnits där för mig till 100% ibland kan jag känna att det är svårt att veta hur jag ska tacka honom för att han stått ut med mig i vått och torrt. Jag är så tacksam över att just jag och han fått den här lyckan tillsammans som två människor kan ha. Det härligaste av allt är att det är ömsesidigt! Och jag känner den här personen så innerligt som jag aldrig trodde någon kunde känna för en annan människa. Vårat band är så starkt och det är uppbyggt på en grund utöver det vanliga känns det som. Att ha ett lyckligt förhållande är det vikigaste i livet och jag har fått det.

Ante är en kille som har allt jag kan önska, omtänksam, snäll,självsäker på ett lagom sätt, snygg,manlig, gullig, kärleksfull, kan visa känslor, enkel, glad och positiv. Han säger alltid hur mycket jag betyder för honom och hur fin han tycker att jag är som person och utsidan.
Han peppar mig i alla lägen och tror alltid att jag klarar av det jag vill här i livet.Han ser inga hinder och kan vara impulsiv, det gillar jag.

Så när ni läser det här och framför allt du älskling så ska ni veta att vartenda ord kommer från mitt hjärta och själ. Jag hoppas också att Ante vet att jag alltid finns här för honom i alla lägen.
Jag sriver detta inlägg för att jag tycker han är värld all beröm och denna sanning.
Jag är stolt över dig  min älskling ses snart:)





Kommentarer
Postat av: Emma

men å så fint skrivet!

Hade jag fått en sån där kärleksförklaring hade jag varit världens lyckligaste!=)

Puss på er

2010-01-23 @ 11:49:02
URL: http://emmalewin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0