100118



Vaknade imorse och dagen började som den gjorde.. men allt blev  bättre allt eftersom dagen rullade på. Skönt.
Är så sjukt taggad över att få träna i veckan:) Förra hade jag så fullt upp så kände att de inte blev så mykt som ja faktiskt hade velat, så den här veckan har jag mer tid. Imorn  blir de aerobic på hötorget och de nya programmet e grymt! Onsdag ska jag försöka hitta nått roligt pass med..
victoria och jag har ju pratat en hel del om att köra nått pass ihop i veckan och nu får vi se om de kanske äntligen blir av haha. Snart börjar mina andra vänner Emilie o Emma också och då ska de tränas ännu mer yippi!!!!

Nu sitter jag här, har ätit en burk tonfisk och ett äpple.. ja e såå glad att jag gillar tonfisk både nyttigt och så blir man mätt liksom.. sallad e ju inget för mig alls igentligen så är glad att ja hittar andra saker som e bra och nyttigt.

Åå måste färga mitt hår.. har typ inte gjort de på flera månader, de här fungerar inte längre haha.

Saknar min FAMILJ!!!!Älskar er.PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar dig! :D<3

2010-01-21 @ 17:58:57
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0