DISCOO

Step blir det imorn för min del, ska bli grymt hoppas bara att jag kommer med jag står nämligen på vår väntelista likaså Emilie och Jojo vore sjukt kul om vi kom med för jag har aldrig kört step på Hötorget vilket ska vara så bra!

Åkte tillbaka till jobbet förut för att träna i gymet.. men jag kan inte.. helt omöjligt jag klarar fan inte av alla blickar och sådär okej om jag kör me nån kompis men ja gillar INTE att gyma själv, NO. Konstigt nog har jag tävlat inför ca 1000 personer på äktare o jag står i finalen själv på en basketplan med 3 sittande dömande domare framför mig och ALLA kollar och bedömer mig i små små tighta kläder.. de är de som e konstigt men samtidigt kun de ja min grej o var bra på de ja gjorde de är nog skillnaden=)

Saknar danstiden nått så enormt ibland jag var duktig och har många många pokaler och medaljer som jag INTE får ha i nån prishylla för min sambo haha konstigt?

Jag och Malin kom 2:a i SM i klassen brons
Jag kom 1:a i singel 2 tävlingar i rad i guldklass
jag kom 3:a i singel SM vilket var grymt inser jag nu men då var jag absolut inte nöjd
Sen vann vi eller kom tvåa 3a o 4a flera ggr efter men minns inte allt.

Sök på Youtube på disco sm så ser ni stilen grymt kul..


Nu ska jag äta.Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma



Hej gullis=)



du har en award på min blogg!



kram e

2010-02-06 @ 13:20:09
URL: http://emmalewin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0