Träna träna träna

Yes nu är jag verkligen igång.. tror jag hihi. Ante och jag körde ett styrkepass idag(hans pass som han fått av Paul) Det var jättekul och jag älskade jumping jacks =) bara för att jag var grym på dom haha.. hatade däremot vissa övningar som jag inte kände så mycket i. Kan ha vart för att jag gjorde fel eller nått.

Våran RA Johan som jag bara älskar ska sluta hos oss:( fy de kändes tungt att höra även om jag stöttar honom i beslutet verkligen!
Tänk att man kan fastna för en person som e så snäll på bara en månad att de hugger i hjärtat när tanken slår en att vi inte kommer jobba ihop mer... men vem vet i framtiden:) Jag önskar Johan all lycka ialla fall!

Älsklingen ligger här bredvid mig och kollar hockeyn, han är superduktig när han tränar de e kul att se! Imorn blir det en rejäl städdag med allt  vad de innebär. Men först ska jag köra dansaerobic tror jag=)



Nu ska jag fortsätta med fredagsmyset. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0