Receptionistansvarig, Pirrigt

Hallå Hallå! Hur mår ni? Jag kan säga att jag har fjärilar i magen. Det är nämligen så att eftersom vår kära Johan hoppar av Vikariatet som RA hos oss så behöver ju nån annan ta över det tills ordinarie kommer tillbaka. Jag fick frågan och efter mycket tänkande och grubblande så slog jag till och sa JA=) Det känns jätteroligt, spännande, läskigt samtidigt som jag inte gör såå mycket mindre nu än vad den tjänsten innebär. Jag bryr mig om min arbetsplats idag som om jag vore ansvarig. Så skillnaden blir nog inte såå stor förutom att jag går upp 100% och kommer att få vara mera delaktig i möten, kickoffer och beslut vilket är hur kul som helst!

Först var jag helt nojjig eftersom jag har höga krav på mig själv och sätter en tung prestationspress i min hjärna men nu känner jag mig taggad och är så glad att mina kollegor övertalade mig till detta då de stärker verkligen:) Stöttning, trivsel och att ha roligt på jobbet e det viktigaste av allt!

I helgen skulle jag igentligen både partat och sett melodifestival me mina vänner både viktoria som förresten fyller 20 år idag GRATTIS=) Och på kvällen skulle jag träffat Emilie plus massa tjejer.. men nu blir de Norrköping istället då jag verkligen vill träffa min pappa och syskon men även mamma och syster, Anna mfl.

Det här vädret är helt sanslöst, de är fint ute och väldigt vackert men man tar sig ju ingenstans, värdelöst. Så vill jag ha vår nu också känner att jag behöver det!

Jag har precis lagat mat med KORS I TAKET, kyckling fileér i ugnen och bulgur(ojojoj så svårt) Så imorn öppnar jag på jobbet sen ska jag faktiskt fika med Malin Billbäck som kommer och våldgästar Sthlm, det ser jag verkligen fram emot sen får jag se vad de blir för slags träning imorn efter det, kanske endast löpning.. får se.

P&K

 

2 av mina kära jag ska få träffa i helgen=) Syster Linda och Mamma Åsa. Har inga bilder på mina andra pärlor till syskon tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi längtar efter dig här, men det vet du nog redan! :) älskar dig min älskade syster! <3

2010-02-24 @ 22:59:05
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Förlåt mig, men är inte du lite för gammal för att jobba som receptionist på sats? Är det inte dags att skaffa ett riktigt jobb menar jag?

2010-03-08 @ 23:45:23
Postat av: emelie

Hej, Fredagen den 19/3 kommer The World att annordna en bloggfest med bl a Tyra som värdinna, Vi skulle gärna vilja skicka en inbjudan till Dig, om du har möjlighet att skicka din adress vore vi tacksamma, om du har vägarna förbi mitt jobb D&Company på Linden så kan Du hämta en inbjudan (från och med på¨tisdag) direkt på plats där

MVH

2010-03-11 @ 10:20:21
URL: http://pemme.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hallå tjejen, grattis till nya jobbet! Måste ses snart tycker jag, kram

2010-03-11 @ 18:09:41
URL: http://nellietryde.blogg.se/
Postat av: till karin..

hur kan man vara för gammal för ett jobb? haha=)

2010-03-11 @ 20:14:29
Postat av: amelia

saknar dig en massa vill hälsa på dig så fort som möjligt.Du var ju i norrköping nyss men ändå måste träffa dig mer kan jag och elias komma upp till stockholm nån gång vill gärna se hur det ser ut och träffa dig med självklart.Men i sånnafall om jag ooch elias kan åka upp nån gång ungefär när då.Ni har ju säkert inte kommit i ordning än men när ni har det älskar digg

2010-03-12 @ 09:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0