QX Galan!

Igår var det en nästan magisk kväll! Transor överallt, kändisar och homos. Det var såå kul och galan var underbar!Vilken fest!
Det började med att Johan min nya kollega frågade om jag ville följa med honom och jag skulle ju egentligen jobbat stängning igår men han letade upp en vikarie bara för att ja skulle få följa med, vilket jag verkligen uppskattade. Så jag slutade kl 20.00 och piffade mig inför kvällen.
När johan dyker upp har han me sig skumpa (vilket han inte visste var ju att ja inte dricker, eller har gjort på 2,5 år) men jag ville ju inte vara den som e den så jag smakade och gott var det, haha blev helt varm och skön i kroppen på 2 klunkar.. sen fick de räcka;)

Tog sedan taxi till Cirkus där hela tjofräset varade! Jag hade en supertrevlig och rolig kväll med ett väldigt bra sällskap såklart!




Nu sitter jag här hemma och har återigen tryckt i mig choklad.. varför ska de vara såå gott, vad händer med mina målsättningar?? Nej nya tag imorn!!Verkligen beach 2010 here i come!!Transorna var ju kvinnligare i kropparna än mig liksom..hjälp!!Vilka jäkla spiror killarna hade kan dom kan jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0