Personlig Träning

Annelie som är personlig tränare på jobbet e grymt duktig, så roligt för idag körde vi ett pass tillsammans utan att hon var PT utan vi tränade som vanligt.Sjukt kul!Så peppande är hon och får en att göra mer än man tror man klarar av.Hur kan man komma på så mycket roliga och olika övningar?

Så nu efter att ha öppnat ännu en dag så är jag helt slut, ligger i soffan nu och ska sova. Sen kommer anteälsklingen hem efter en natt hos Mange med grabbarna..haha de lät kul(vilket de antagligen hade) men i förstår. Ante hade lagat hamburgare hemmagjorde från skratch med allt tillbehör såklart, fifa sen OS sen fifa igen. De hade somnat 06.15 då hade jag jobbat i ca 1,45h redan. Så jag har saknat honom massor min fining:)

Något jag blir såå dålig på när jag är trött och jobbar i veckorna de e att ringa mina kära vänner Ann, Anna tex fölåt jag ska bättra mig jag är bara så seg i veckorna älskar er!!



Skönt att ha kommit igång på riktigt nu.. kosten e de väl sisådär med men de kommer.. en sak i taget=)

Nu ska ja vila lite..imorn e de fredag då ska ja på utbildning:)P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0