Long Time No see

Hej kära läsare, jag veet jag har varit usel på att blogga fy mig! Men jag får skylla på att jag haft fullt upp med att träna, jobba, vara sjuk och inte haft tid helt enkelt.
De har ju hänt endel sen sist jag skrev och jag ska ge er en snabb inblick i mitt liv den senaste tiden.

SATS inspirationsdag som var i Globen var grymt!Även festen på kvällen då vi var Moulin Rouge odeladii.
Vi började dagen på Globen för att genomföra klasser, få nike skor och ha sjukt roligt me alla medarbetare i Sverige Norge och Danmark. Vi på Hötorget vann även ett stort pris som bästa gruppträningscenter!

JA VISST VAR VI LÄCKRA? De var hur trevligt som helst och jag gillar mina kollegor så mykt så de blir ju inte annat än bra då liksom.

Annat som hänt är ju min födedlsedag:) Och min mammas, Olas, Jockes och Tuwas.. många familje medlemmar som fyllt år ojoj. Jag är såå tacksam för mina fina presenter jag fått!Ska ta lite bilder vid tillfälle och lägga ut här.!

Är nu iallafall hemkommen från en fika med Vicky och ska nu slappa för ja öppnar imorn igen.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0