Jag är tillbaka!

Hur mår ni? Jag har haft en härlig sommar med 2 resor bland annat.
En till Santorini med Älsklingen och en till Alicante med bästa mor!
Jag skulle kunna skriva en hel uppsats sen sist men det känns onödigt, jag startar här och nu istället :)

Jag ska börja med att säga att jag byter jobb i Oktober, eller inte riktigt, jag går från mitt center till ett annat och jag har önskat just detta så länge.

För tillfället ligger jag sjuk i halsont,förkylning och hosta! Men jag måste bli frisk till helgen för då kommer min mamma, Ola, Linda och Krille men också mina småsyskon Amelia och Elias! Vi ska fira Lindas 19 årsdag i efterskott. Och syskonen sover över, ska bli mys.

Vi har även gjort iordning lite i hemmet, finally. Inte stora justeringar men bara så de känns mer hemtrevligt liksom.


I santorini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0