Hunk!! I will say!

Här har ni en kille av rang, han är en het singel och även en av mina närmsta vänner.
Jag har känt honom sen 1 klass när vi var småttingar och han har ett stort hjärta.
Han bor och jobbar i Södertälje och är bra på sitt jobb, han har humor, charm och är en svärmorsdröm.

Han heter Elias och är 23 unga år.
Såå jag vill bara att ni ska få en titt på denna Hunk som är från Norrköping... Jag tycker han bör dejta me nån rolig, härlig tjej nu. Lämna gärna kommentar så fixar vi något. Jag vill ha en parmiddag!! ;)

Titta och Njut ;)




(Okej Elias, dont kill me for this)


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahahahahahahaha

2010-08-27 @ 12:02:44
Postat av: PussPetra

Gud vilken pudding! Jag skulle jättegärna ligga o mysa me han på en fredagkväll ;)

Jag är en singelmamma på 41 härliga år, mina 3 härliga döttrar är solstrålarna i mitt liv och jag har har sedan jag skilde mig för 6 år sen velat ha en ny fadersgestalt åt dem. Elias verkar vara en snäll och go kille som kan ge mig och dem detta. :)



Skulle jättegärna vilja ha en parmiddag me han och er, älskar förresten din blogg och skulle gärna vilja prata me dig över en härlig parmiddag ;)



Hur löser vi det här?



PussPetra

2010-08-27 @ 12:03:03
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAHA DEN VAR BRA!!!

2010-08-27 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0