Träning



Idag har jag jobbat, Erika på jobbet har blåst upp ballonger tills imorn och vi har satt upp dem ÖVERALLT:) så de vart jättefint!

Nu är jag hungrig så jag snart dör, Ante lagar biffar med potatis&morötter i ugn och tomatkonkasé .. gott!
Imorn börjar nu mitt nya träningsschema på RIKTIGT, jag fick förfrågan att skriva upp i bloggen och typ dagboksföra hur det går och med det även hjälpa andra att nå sina mål, de kanske vore nått?

Får se hur jag göra med den saken. På fredag nästa vecka ska iallafall jag, Ante och Mange på Gastronord, matmässan i älvsjö. Den e grym! Och de är speciella biljetter vi fått eftersom Antes pappa och företag står där. Så de blir sjukt kul och gott!
Åker även till norrp då och ska hinna träffa Anna då hade jag tänkt, sen la familia och mer än så hinner ja inte för att inte stressa ihjäl mig.
Snart är sommaren här och jag får flaschbacks från norrk och saknar det men samtidigt har jag inte upplevt sthlm på sommaren än och de ska bli såå härligt och först då kan ja nog mer och mer släppa tron o känslan om att de e bättre hemma.

P&K


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hjälp vilka fina ögon du har ! :D

2010-04-21 @ 19:37:55
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0