Surbulle

Måste tacka och hylla min sambo lite! Nu när jag kom hem så hade han städat allt, till och med gnott på köksluckorna, dammsugit,torkat golven,gjort om lite här hemma och sist men inte minst gjort smörgås med kokt ägg och kaviar på och så kaffe till det. Han kokade även sylt tidigare! Underbar är Ante! Älskar honom så!

Nu har jag ont i fötterna för att få klaga lite.. jag måste skaffa bättre skor att jobba i. Att gå omkring i klackskor hela dagarna kräver starka fötter;) Får kolla på ett par bättre nu till sommaren helt enkelt.


Ska sova lite nu efter en surbulledag som jag haft, varför har man sådana dagar? Have no idea.. blir inget mer surande nu haha!




Vill också säga GRATTIS mamma och Ola till nya lägenheten wihoo vad kul!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny med familj

Gullig sambo ;)

Haha skulle vilja ha det så när jag kom hem skrattar

2010-04-15 @ 12:25:27
URL: http://jensanmensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0