PROPPMÄTT



Längtar såå till sommaren, hur länge har det vart mörker nu? Hur länge till ska de fortsätta? Nu får det vara nog, ge mig sol och värme jag behöver det nu!
Och nu är jag också så mätt så att jag spricker! Vi lagade en bra variant utav pomme:) Potatis i pomme storlek i ugnen, pås sås fast på mjölk och inte smör och fläskfilé med sallad! Gott och proppmätt!!

Tänkte kanske lägga mig och läsa min favoritbok(som jag läst 1 gång tidigare och som aldrig kan läsas för mycket)
Ska tända lite ljus och mys och lägga mig i soffan nu! Har även ett påskägg som ja fått av mamma med naturgodis.. de är ju dock socker i de men de måste nästan få ätas upp.. eller??

Imorn blir de träning är tanken, hm undrar vad det ska bli för träning.. jag ska iaf ladda mp3 nu så den e fulladad. Sist dog den jue vilket inte är roligt alls när man kutar där på löpbandet!!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0