Nu tar det sig...

Hemma efter en lång men pigg och glad dag:) Jag har idag verkligen innerligt känt mig glad och lättsam! Jag är en sån person och den ska jag fortsätta vara.
Jag jobbade till 14.00 sen hade jag möte till 15.00 efter det så gick jag till Åhlens och mötte upp söta Emilie som jag tog en fika med.. men fy fan vad dyrt café vi hamnade på! Hon köpte en morotskaka för 39kr och en vitaminwell för 35 så 74kr för en liten fika och de roliga är att priserna inte e utsatta innan vilket man nu kan förstå..men huvudsaken var de ju såklart att träffa henne och tillsammans ger vi varandra energi de älskar jag :)
Igår mötte jag upp henne för att gå och hänga på Emmas jobb tills hon slutade.. vi båda fick värsta salongshårtvätten-så skönt! och vi hackade grönsaker och förberedde inför tacosen som väntade hemma hos Emma på gärdet.

De va hur mys som helst och vi kollade ut bilder till deras omslag..
Så nu sitter jag ner i min soffa, träningsverken börjar smyga sig på lite lätt och imorn blir det vila. På onsdag blir de monster pass med Erika på jobbet (jag kommer kola) haha. Mage och rygg står då på schemat och jag är hur osmart som helst att köra innan jobbet haha:)
Jag har idag iallafall kört löpträning i ca 15 min och därefter Kinesis i 45, de var jätte kul och superduper jobbigt!



se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0