Nice Day!

Nu är jag hemkommen från en bra bio med Emilie, Emma och Patrik där Emma pratar en tjej i filmen Draktränaren. De var den första 3D filmen jag såg och de var ju sjukt speciellt att se på det sättet och bra! Det blev popcorn och lite godis, men bästa alternativet!

 

Dagen började med att jag vaknade och sa SOL! Sen åt vi frukost och min kära försökte lära mig att äta havregrynsgröt! Vilket gick sådär, fast de var banan i..:) Sen tog vi på oss myskläder och gick en långis till hammarby sjöstad, å vad de var fint! Köpte även en bikini som var så himla billig där på ett outlet 150:- jättefin!

Innan jag träffade upp biokamraterna så träffade jag Ann en snabbis åå va de va kul att se henne!! synd bara att vi ses så sällan och att vi inte hann ses längre:( Nästa gång!

Nu blir de chill och läsa lite kanske, ska upp tidigare än tuppen imorn så sova skapligt blir det iallafall! P&K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0