Miss U all The TIME!!

Varje gång jag inte är med Ante, så kommer jag på mig själv med att sakna honom otroligt mycket! Det är en härlig känsla efter att ha vart tillsammans så här länge som vi och jag älskar honom mer och mer för varje dag, det är helt sant. Jag är den mest lyckliga flickvän i världen så mycket kärlek och uppskattning som min kille ger mig! Han är den personen som kan få mig glad när jag är nere, han tröstar bäst med sina ord och han är manlig och bara helt underbar. Älskling hoppas du läser detta för jag vill aldrig leva utan dig och det vet du :)
Tack för att du gör mig hel och alltid finns för mig.

En liten kärleksförklaring:)

Igår i väntan på att äta


Hahaha


Nu-läsning.Imorn-Jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0