MAKEOVER

Nästan iallafall, imorn har jag bokat tid för klippning och färgning! Finns det något roligare och härligare i livet än att gå till frisören?? Ja de e klart att de finns, men just nu känner jag mig sååå värd det, att  bara sitta och bli ompysslad och färga och klippa och läsa tidning!!!!! WIEE! Det är ju så fasligt dyrt men jag måste och då menar jag de verkligen.. jag kommer inte ihåg sist jag gick till frisören för att färga mitt hår, det var säkert 4 år sedan(utan att överdriva) Jag vet hemskt värd det är jag.

Frågan är bara vad jag ska göra för nått? De har jag liksom inte ens tänkt ut, vad tycker ni? Jag hade tankar om att ljusa upp det men jag kanske gör nån rödbrun variant lite ljusare med slingor? Usch vad svårt.. tänkte även klippa upp och igenom hela håret(längden måste vara kvar) men just så att de blir lättare att stayla.



 

Typ såhär vill jag ha, MEN jag har ju typ spikrakt hår vilket inte e lika kul. Måste lära mig att göra de lite lagomlockigt me plattången, har inte lärt mig de än.

Eller ska ja göra ljusare??

 

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0