Godmorgon Starshines!

En ny härlig dag är här :) Och jag gick upp tidigt för jag vaknade när Ante gick upp, jag saknar honom när vi inte hinner ses alls mykt nu förrän man typ ska sova, men snart e de helg och då äntligen:)

Nu ska jag bara förbereda lite frukost som jag ska äta efter att jag tränat ett pass här hemma, de är ett jätteb ra pass. Jag ska lägga ut  vad det är för nått så kan ni ta efter.

Åå tänk att de snart är sommar, känns lite overkligt för när våren snart är här med värmen så går de ju hur fort som helst! Det kommer bli en lugn sommar vilket behövs än att flänga runt o göra så mykt som möjligt. Min kärlek kommer nog jobba endel med.

Jag och min Anna kommer att förhoppningsvis ses massor och sola o bada, här är en bild från förra helgen på knäppingsborgs fik bagarstugan, de var riktigt varmt ute... till de börja regna :)


 min fina vän!

Nehe nu ska jag träna och sen duscha. Idag ska de bli en bra dag:) P&K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0